Strategia i analityka strony internetowej

Analiza i strategia internetowa

Skuteczne strony internetowe mają wysoką pozycję, przyciągają odwiedzających i zmuszają ich do podjęcia działań i przekształcenia w potencjalnych klientów.

Strona internetowa odnosi sukces, gdy przyciąga odbiorców i inspiruje ich do działania. Strategia w tym wypadku to plan, który daje gwarancję, że to się uda. Wiesz, że działa, gdy Twoje analytics pokazuje skok zarówno ruchu, jak i konwersji.

OCENA STRONY INTERNETOWEJ

Budowa i przeprojektowanie strony wymaga planowania. Jakie strony i treść już masz? Co musisz stworzyć przed uruchomieniem? Jakie zasoby są dostępne w Twojej bieżącej witrynie? Zrobimy inwentaryzację i wydamy rekomendacje, aby zapewnić sprawny projekt, udane uruchomienie i wysoki zwrot z inwestycji.

JAK DOBRZE DZIAŁA TWOJA WITRYNA?

Poznaj swoich użytkowników, skąd pochodzą i jak poruszają się po Twojej witrynie. Dowiedz się, jak zwiększyć ruch i konwersje.

Kompleksowa ocena strony internetowej jest pierwszym krokiem do udanego projektu internetowego. Oceniamy mocne i słabe strony Twojej aktualnej witryny… abyśmy mogli się ich pozbyć.

Obszary oceny

  • Cele
  • Projekt
  • Analityka
  • Zawartość
  • Technologia

Znajdujemy, co można zrobić lepiej, i realizujemy tę część naszego projektu.

Określ swoje cele biznesowe

Twoja strona to Twoje pierwsze wrażenie. Powinno być dostosowane do każdego aspektu ogólnej strategii.

Jesteśmy Twoimi partnerami i upewniamy się, że rozumiemy wszystko, co Twoja organizacja chce osiągnąć. Następnie wykorzystamy tę wiedzę do oceny istniejącej witryny i sformułowania zaleceń w celu jej ulepszenia.

Ocena analityczna

Sprawdź, czy Google Analytics i Google Search Console są prawidłowo skonfigurowane.

Wiedza o tym, co działa w Twojej witrynie, a co nie, może pomóc w optymalizacji wyszukiwania i konwersji. Nasi eksperci używają Analytics, aby znaleźć informacje, z których stron przychodzą odwiedzający, jak długo przebywają na stronie, skąd pochodzą, ich zachowania w witrynie i wiele więcej.

To pozwala nam naprawić to, co nie działa i dalej promować to, co jest. Analytics jest kluczem do udoskonalenia Twojej witryny i jest podstawą wszystkiego, co robimy.

Ocena projektu

Oceń użyteczność, markę i elementy wizualne.

Sposób, w jaki odwiedzający przechodzą przez Twoją witrynę, ma znaczenie tak samo, jak samo wejście na Twoją stronę. Sprawdzamy wrażenia użytkownika z Twojej witryny, koncentrując się na:

  • łatwości nawigacji
  • umiejętności odpowiadania na pytania
  • ścieżki konwersji

Polecimy również sposoby poprawy wizerunku Twojej marki w sieci.

Ocena treści

Czy słowa i obrazy wspierają cele strony?

Przejrzymy strony każdego poziomu. Zapewnimy odpowiednie umieszczenie słów kluczowych w nagłówkach i ocenimy towarzyszące im zdjęcia i filmy.

Podpowiemy również sposoby ulepszenia treści, takie jak dodanie społecznego dowodu słuszności lub zastąpienie fotografii.

Ocena techniczna

Jak dobrze działa Twoja strona?

Jak dobrze działa Twój system zarządzania treścią? Czy ludzie mogą łatwo wejść na twoją stronę? Czy są długie czasy ładowania strony? Wszystkie te rzeczy mają znaczenie każdego dnia i przez cały okres użytkowania witryny.

Przeanalizujemy najważniejsze informacje o wydajności, takie jak szybkość ładowania witryny, strukturę linków i adresów URL oraz jakość linków zwrotnych.

Twojej stronie nie wystarczy dobry wygląd, musi również dobrze działać. Pomożemy Ci zrozumieć, co działa, a co nie i jak poprawić.

Jak działa Twoja witryna?

Od drobnych udoskonaleń projektu po remonty całej witryny, nowy projekt poprawi wyniki i sprawi, że odwiedzający będą zadowoleni. Szczęśliwi goście stają się lojalnymi klientami.

Analiza słów kluczowych

STRUKTURA INFORMACJI I SŁOWA KLUCZOWE

Badanie frazy kluczowej oznacza znajomość wyszukiwanych fraz i tworzenie stron skoncentrowanych na tych tematach.

Analiza fraz powinno być kluczowe dla planu SEO witryny oraz projektowania i rozwoju witryny. Witryna, zaprojektowana w celu zwiększenia ruchu i konwersji jest Twoim największym narzędziem marketingowym.

Badanie słów kluczowych pomaga dopasować treść na twoich stronach do tematów, które ludzie szukają. Gdy wiesz, czego chcą odwiedzający, możesz tworzyć treści internetowe, które będą im się podobać.

Zaplanuj strony swojej witryny

Badanie słów kluczowych powoduje, że treści na ​​witrynie są trafne dla odwiedzających.

Ludzie szukają teraz Twoich towarów lub usług. Czy znajdą cię, czy znajdą się na stronie konkurenta? Twórz treści wokół strategicznie wybranych fraz kluczowych, aby pojawiały się przy większej liczbie wyszukiwań i docierały do ​​większej liczby osób.

Zbuduj strukturę witryny, uwzględniającą kluczowe tematy

Słowa kluczowe pomagają zdefiniować strukturę treści.

Mapa witryny to element składowy całej witryny. Podejmij decyzję o potrzebnych stronach i ścieżce, którą odwiedzający będą przemieszczać się między nimi. Przypisanie kluczowych tematów do każdej strony gwarantuje, że odwiedzający znajdą dokładnie to, czego szukają w Twojej witrynie.

Zdefiniuj tematy dotyczące treści dla każdej strony

Poświęć jeden temat na jedną stronę, aby zapewnić wysoce ukierunkowane wrażenia.

Dbaj o to, by Twoja witryna była łatwa do znalezienia, wskazując jej trafność w bardzo konkretnych tematach.

Wyświetlaj się w większej liczbie wyszukiwań i przyciągaj więcej odwiedzających

Użyj słów kluczowych, aby zaangażować osoby, które szukają twoich treści.

Twoja witryna powinna zawierać odpowiednie strony docelowe, stając się magnesem dla nowych użytkowników. Dopasuj strony do słów kluczowych i uporządkuj treść, aby zbudować zaufanie. Następnie skieruj do odwiedzających konkretne wezwania do działania, które zachęcają do zaangażowania i pomagają w generowaniu nowych potencjalnych klientów.

Badanie odbiorcy

BADANIE ODBIORCY

Zrozum swoich gości. Czego oni szukają? Jakie mają pytania? Jakie są ich potrzeby? Ich obawy? Modelowy klient reprezentuje twoich kluczowych gości i ich motywacje. Poprzez wywiady i badania, dostosujemy każde słowo i każdą stronę do oczekiwań odbiorców.

Udana strona internetowa to strona, która angażuje odwiedzających i zachęca ich do działania. Aby stworzyć angażującą stronę internetową, projektanci muszą wiedzieć, kto będzie z niej korzystał. Następnie mogą tworzyć projekty i treści, które docierają do docelowych odbiorców.

Czy znasz nadzieje, marzenia i lęki odwiedzających? Jak zbudować witrynę, aby zamienić ją na potencjalnych klientów, nie znając ich celów.

EMPATIA – Zrozumieć odwiedzających

Strony internetowe pomagają zespołom tworzyć treści i projekty, które spełniają potrzeby bardzo określonej grupy odwiedzających.

Pomagają zidentyfikować motywacje, wyzwania i oczekiwania odbiorców docelowych. Wiedząc, do kogo chcesz dotrzeć, upewnij się, że możesz odpowiedzieć na ich najważniejsze pytania i przekonać ich do zakupu.

Identyfikacja motywacji, nadziei i marzeń

Poznaj swoich gości osobiście.

Odwiedzający są reprezentowani przez modelowe osoby, które są oparte na archetypach prawdziwych ludzi. Mają imiona, tytuły, marzenia i życzenia. I podobnie jak ludzie, na których się opierają mają prawdziwe potrzeby.

Zbudowanie witryny w celu zaspokojenia potrzeb Twojego klienta eliminuje zgadywanie z Twojej witryny. 

Odpowiedz na najważniejsze pytania odwiedzających

Zrozum, czego ludzie naprawdę chcą i potrzebują.

Strony internetowe pomagają zespołom tworzyć treści i projekty, które spełniają potrzeby bardzo określonej grupy odwiedzających. Gdy Twój zespół dowie się, czego ludzie szukają, mogą zacząć pracę, tworząc bardzo ukierunkowane doświadczenie.

Ukierunkowane treści eliminują wątpliwości i zyskują zaufanie użytkowników.

Empatia oparta na badaniach

Motywy określają wymagania strony.

Opracowanie witryny dla osób, które z niej korzystają, zapewnia, że ​​jej treść i wygląd są odpowiednie dla odbiorców. Wszystkie funkcje, treść, nawigacja, układ i projekt są skierowane do określonych użytkowników.

Ta technika pomaga zmaksymalizować zwrot z inwestycji i konwersję.

Efektywne i dostosowane do potrzeb użytkownika

Użytkownik podejmuje decyzje dotyczące projektu, treści i użyteczności.

Wiedza, kto zaangażuje się w stronę, pomaga zespołowi projektowemu w określeniu układu, umiejscowienia wezwania do działania i nawigacji. Łatwiej jest uzasadnić decyzje projektowe i wymagania dotyczące treści, gdy są one tworzone w celu zaspokojenia potrzeb bardzo konkretnego użytkownika.

Jak dobrze znasz swoich gości?

Czy jesteś pewien, że Twoja witryna spełnia potrzeby odwiedzających ją osób? Uzyskaj bardziej znaczący wgląd w odwiedzających, podejmując decyzje oparte na danych, które angażują osoby korzystające z Twojej witryny.