Analityka i optymalizacja stron internetowych

Cele Twojej witryny muszą być dostosowane do celów Twojej firmy. Wtedy dotrzesz do odwiedzających.

Nasz zespół ma doświadczenie w konfigurowaniu i interpretowaniu Analytics, zachęcaniu odwiedzających do działania, optymalizacji witryn pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania i przygotowaniu Cię na przyszły sukces.

Przegląd Analytics

Marketerzy, którzy podejmują decyzje w oparciu o dane, odnoszą większe sukcesy, są bardziej wydajni i bardziej pewni swoich działań. Konfigurujemy Analytics dla każdego projektu i wspieramy naszych klientów od strategii, do uruchomienia i po nim.

Strony internetowe mają największy potencjał, gdy możesz zmierzyć ich skuteczność i oprzeć ważne decyzje na wiedzy o zachowaniu użytkowników.

Nasi eksperci ds. strategii internetowej są dostępni, aby skonsultować sposoby optymalizacji witryny, przekształcając użytkowników w klientów. Dowiedz się, jak zwiększyć rankingi i ukierunkowany ruch dzięki analizie danych.

Potwierdzenie prawidłowej konfiguracji Analytics

Google Analytics, Search Console i Tag Manager muszą być skonfigurowane i zintegrowane.

Zaczniemy od potwierdzenia, że ​​Twoje narzędzia są poprawnie skonfigurowane, w tym również z właściwą integracją raportów AdWords. Dane w usłudze Analytics powinny być jak najbardziej dokładne i możliwe do wykorzystania.

Następnie skonfigurujemy cele i ścieżki w oparciu o cele biznesowe. Na koniec odfiltrujemy się (wraz z botami) z raportów o ruchu. Chcemy przede wszystkim czystych, dokładnych i przydatnych danych.

Dostosowanie bieżącej optymalizacji do celów biznesowych

Strona internetowa nigdy nie powinna stać w miejscu. W końcu cyfrowy atrament nigdy nie wysycha.

Kluczem do inteligentnego marketingu jest dokonywanie regularnych aktualizacji i decyzji na podstawie danych, a nie założeń. Zbudujemy Ci stronę zoptymalizowaną pod kątem SEO i konwersji. Ale to się nigdy nie kończy.

Aby zmaksymalizować wyniki musisz sprawdzać dane.

Ciągłe raportowanie

Zaufaj nam. Z czasem wszystko staje się łatwiejsze.

Analityka wymaga czasu. Ale kiedy narzędzia są skonfigurowane, dostajesz aktualne dane na bieżąco.

Analiza ruchu i konwersji

ABC analizy

Analityka ma na celu wsparcie analizy ruchu i konwersji. Na pulpicie nawigacyjnym Analytics zobaczysz podstawowe ścieżki i przegląd statystyk: Odbiorcy, Pozyskiwania, Zachowanie, Konwersja.

Udokumentujemy, co działa dobrze i obszary do optymalizacji. Przebadamy źródła odwiedzin, raporty pozyskiwania, najważniejsze strony i ścieżki, raporty dotyczące zachowania, wartości stron, współczynniki konwersji i osiągnięcia celów.

Następnie zagłębimy się w dane, aby dowiedzieć się, którzy użytkownicy są najmniej skłonni do interakcji z witryną. Przeanalizujemy współczynniki wyjścia i razem dowiemy się, które strony są najmniej pomocne we wspieraniu konwersji, abyś mógł zacząć ulepszać i zobaczyć wyniki.

Szkolenie Analytics

Nauczymy Cię czytać dane i wykorzystywać je do podejmowania lepszych decyzji.

Analytics nie służy wyłącznie do raportowania. To krytyczne narzędzie wspiera twoje decyzje biznesowe, a my nauczymy Cię, jak uzyskiwać stałą korzyść z twoich danych.

Pokażemy Ci, jak rozumieć raporty, zadawać pytania i wykorzystywać dane do podejmowania głębszych decyzji. Najlepsze informacje są zawsze o jeden poziom głębiej niż początkowy raport.

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

Search Engine Optimization to nie tylko modne hasło. SEO polega na spowodowaniu, że Twoja strona przewyższa konkurencję, wyświetlając się jako pierwsza (i częściej) w wynikach wyszukiwania trafnych i interesujących treści.

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem)

Witryna musi robić dwie rzeczy, przyciągnąć użytkownika i zmusić go do działania. Te czynniki sukcesu mierzone są w dwóch liczbach: ruch i współczynniki konwersji.

Badania fraz kluczowych

Znajomość pytań zadawanych przez ludzi to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność odpowiedzi na nie.

Każdy nasz projekt rozpoczyna się od dogłębnej analizy odpowiednich tematów i słów kluczowych, na które powinny kierować się Twoje treści. Pomożemy Ci zrozumieć, dlaczego te frazy są ważnymi i prostymi zadaniami, które możesz podjąć, aby wygrać.

Badania z użyciem frazy kluczowej stanowią jądro każdej witryny zbudowanej przez nas.

Twoje strony przewyższą konkurencję

Przeprowadzimy analizę konkurencji.

Określimy frazy używane przez konkurencję. Następnie porównamy to z pytaniami, które zadają ludzie. Zalecimy strategię, która sprawi, że goście będą odwiedzali Twoją witrynę, a nie konkurencji.

Architektura strony przyjazna dla wyszukiwania

Tworzymy intuicyjne mapy witryn, które odpowiadają na najważniejsze pytania przed skierowaniem użytkowników do Twojej witryny.

Następnie konfigurujemy ścieżki, które prowadzą użytkowników przez odpowiednie strony. Celem jest uproszczenie nawigacji i zaakcentowanie ważnej zawartości.

Treść przyjazna dla wyszukiwania

Czytanie, pisanie i edycja.

Odkryjemy elementy Twojej strony o najwyższej pozycji i przeprowadzimy ich migrację do nowej witryny. Następnie poddamy je edycji, aby upewnić się, że będą nadal rangować po opublikowaniu nowej witryny.

I pomożemy napisać wszystkie nowe treści, które musisz opracować.

Techniczne SEO

Mechanizmy, które utrzymują twoją stronę.

SEO to znacznie więcej niż słowa na stronie. Obejmuje również strukturę danych w Twojej witrynie.

Czy Twoja witryna używa znaczników schema.org, aby wyszukiwarki takie jak Google mogły to zrozumieć i zapewnić lepsze wyniki wyszukiwania? Co z plikami sitemap.xml i robots.txt?

Wszystko, od szybkości ładowania stron do struktury adresów URL, jest częścią optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Optymalizacja współczynnika konwersji 

Optymalizacja współczynnika konwersji wykorzystuje psychologię do kierowania odwiedzających do celów. Odwiedzający, dzięki wyraźnym ścieżkom i atrakcyjnym treściom będą bardziej skłonni do działania w witrynie.

Witryna musi robić dwie rzeczy, przyciągać odwiedzających i zmuszać ich do działania. Te czynniki sukcesu mierzone są w dwóch liczbach: ruch i współczynniki konwersji.

Optymalizacja współczynnika konwersji polega na poprawie tej drugiej liczby.

Przejrzysta, zwięzła komunikacja na każdej stronie

Odwiedzający powinni zrozumieć, co robi Twoja firma i dlaczego jest to dla nich ważne.

Nagłówki i elementy graficzne wskazują na Twoją wartość… albo nie. Spójrz na swoją aktualną stronę internetową. Czy korzyści ze współpracy z Tobą są oczywiste i wyraźne?

Projektujemy strony internetowe, które komunikują się natychmiast, wygrywając pierwszy ułamek sekundy przed przejściem do drugiej rundy.

Odpowiedzi na najważniejsze pytania

Daj odwiedzającym to, czego potrzebują, aby podejmować świadome decyzje.

Jakie trzy kluczowe informacje muszą dostać Twoi odbiorcy przed zakupem? Twój zespół sprzedaży wie.

Ogranicz rozproszenie, ograniczając niepotrzebne informacje na stronie. Zrozumienie, czego szukają Twoi goście, ułatwia dostarczanie treści, które ich zainteresują.

Dostarczanie społecznych dowodów słuszności 

Strona bez dowodów to tylko broszurka reklamowa.

Wszystko, co mówisz o sobie słowami, to tylko marketing. Ale kiedy Twoja publiczność mówi o tobie, jest to dowód społeczny. Ludzie ufają innym ludziom. Dlatego tak ważna jest aprobata stron trzeciej.

Dodaj dowody do każdego przekazu marketingowego i nigdy nie rób przekazu bez poparcia go dowodami.

Spraw, że ludzie chcą

Konwersja jest po prostu udaną psychologią.

Pomagamy Ci wykorzystać psychologię, aby dotrzeć do odwiedzających na poziomie emocjonalnym. Wywołujemy poczucie pilnej potrzeby. Właśnie wtedy następuje konwersja.

Nie daj ludziom szansy na rozproszenie uwagi. Bądź konkretny w swoich treściach i swoich oczekiwaniach. Poprowadź odwiedzających jasną ścieżką do wyraźnego wezwania do działania.

Następnie daj im powód do kliknięcia.