- Co uwzględnić przy podejmowaniu decyzji o wdrożeniu e-commerce?
Jak to działa i czy potrzebuję e-commerce.
- Jaki rodzaj platformy wybrać?
Zazwyczaj wybieranymi rozwiązaniami są platformy typu SaaS lub Open Source.
- Które oprogramowanie wybrać?
Najczęściej wybieranymi rozwiązaniami typu SaaS są Shoper i IdoSell, natomiast Open-Source Woocommerce lub Presta Shop.
- Jak zorganizować działanie sklepu internetowego?
Należy zorganizować logistykę: wybrać dostawcę płatności, zorganizować przygotowanie wysyłki, wybrać sposoby dostawy oraz obsługę klienta wraz z obsługą zwrotów i reklamacji.
- Do czego służy marketing internetowy?
Marketing internetowy jest potrzebny do pozyskania, zaangażowania i utrzymania klienta.
- Jakie są metody marketingu internetowego?
Główne narzędzia marketingu internetowego to pozycjonowanie, reklama w Google i w portalach internetowych, reklama w mediach społecznościowych, analityka i optymalizacja wskaźników oraz analiza biznesowa i informacje o klientach.