Jak długo trzeba czekać na wyniki pozycjonowania?
Wyniki mogą się różnić w zależności od wielu czynników. Zazwyczaj widzimy mierzalną różnicę w organicznych rankingach w ciągu pierwszych 2-3 miesięcy po rozpoczęciu naszej wstępnej kontroli witryny. Dla witryn, które są nowe, podlegają karom lub działają na wyjątkowo konkurencyjnych rynkach, czas oczekiwania na efekt może być dłuższy. Należy rozumieć, że pozycjonowanie to inwestycja długoterminowa. Zwykle oferujemy nasze usługi Google Ads, aby klienci mogli od razu uzyskać ruch na stronie, dopóki nie pojawią się wyniki organiczne z SEO.
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Miesięczny koszt SEO zależy od tego, ile pracy zajmie osiągnięcie zamierzonych celów. Niezależnie od tego, czy chodzi o pozycjonowanie lokalne, krajowe czy pozycjonowanie sklepu internetowego, wiele czynników ma wpływ na cenę. Dużo zależy od budżetu jakim dysponujesz. Przy mniejszym budżecie można koszt rozłożyć w czasie i efekty będą później, przy większym efekty będą szybciej.
Jaki jest Twój minimalny okres obowiązywania umowy?
Nie blokujemy nikogo długoterminowymi umowami na nasze usługi marketingu internetowego. Wszystko, co robimy, odbywa się z miesiąca na miesiąc. Utrzymujemy naszą jakość pracy i uważamy, że klienci powinni mieć pełną swobodę w kwestii trwania umowy.
Dlaczego moje pozycje w Google zmieniają się?
Tak, dokładnie, będziesz obserwował stopniowe wahania w Twoich pozycjach, zarówno w górę, jak i w dół. To normalna część działania algorytmu Google. Z czasem Twoje wyniki się wyrównają i powinieneś zobaczyć, że rankingi stają się silniejsze, gdy nadal pracujemy nad stroną.
Jak działa mój proces SEO?
Zaczynamy od audytu witryny, aby rozwiązać wszelkie problemy, które mogą ograniczać skuteczność pozycjonowania. Zawsze musimy mieć pewność, że możemy uzyskać pełne indeksowanie, a Google w żaden sposób nie dewaluuje witryny. Następnie optymalizujemy witrynę i budujemy jej autorytet, dzięki zawartym na niej treściom oraz odnośnikom do niej prowadzącym.
Czy będę musiał pozycjonować stronę już zawsze?
To zależy od tego, jak konkurencyjna jest branża, w której działasz i w której konkurujesz. Niektóre pozwalają Ci zwolnić tempo na kilka miesięcy. Inne zmuszają Cię do ciągłego SEO, ponieważ konkurenci nie śpią. Zawsze, gdy jakaś strona spada w wynikach, inna rośnie, gdy z kolei strona pnie się do góry, inna musi spaść. Każdy ranking to przetasowania, niemożliwe jest, aby traciła lub zyskiwała cała branża.
Jaki jest obszar działania Agencji PRE?
Pozycjonujemy wszelkie strony w języku polskim. Zajmujemy się zarówno pozycjonowaniem ogólnopolskim, jak i lokalnym, a także pozycjonowaniem e-commerce czyli sklepów internetowych.